.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 5 شنبه

دستگيري همسر يكي از اعضاي شوراي اسلامي شهر اردبيل به اتهام جعل اسناد و مدارك از جمله جعل 39 عدد مهر ادارات مختلف دولتي و صنوف و اقدام به فعاليتهاي خلاف در پوشش شركت كاريابي باعث اختلاف و درگيري بين برخي اعضاي شوراي شهر در محل ساختمان اين شورا شد. اين درگيري با پرخاش همسر فرد دستگير شده به ساير اعضاي شورا به تصور اينكه شوهرش توسط اعضاي شورا لو رفته است آغاز شد. تبليغات انتخاباتي اين عضو شوراي شهر در جريان انتخابات شوراها به دليل ابتذال مورد اعتراض مردم متدين بود بطوري كه خواهان رد صلاحيت وي شدند اما به آن بي توجهي شد.

يك مقام ارتش رژيم صهيونيستي بار ديگر تلاش كرد به ايران هراسي دامن بزند. آموس گليعاد رئيس اداره سياسي و امنيتي ستاد ارتش رژيم صهيونيستي در اظهارنظري جديدي گفت : امسال سالي است كه جهانيان بايد تكليف خود را با ايران روشن كنند و در آزموني سخت ايران را بر سرجايش بنشانند! به گزارش « تابناك » و به نقل از « القدس العربي » گليعاد در ادامه سخنان تكراري خود افزود : ايران كشور عراق را در اختيار دارد و در سوريه و لبنان و جنبش حماس نفوذ دارد و بزودي به بمب هسته اي دست پيدا مي كند و دنيا در سكوتي بي معنا تنها شاهد اين اقدامات خصمانه است . وي پيش بيني كرد : اروپايي ها بدانند برد موشك هاي ايران به آن سوي اروپا هم خواهد رسيد و آن زمان كه ايران به بمب اتم دست پيدا كند چه كسي خواهد توانست كه تهران را كنترل كند. « القدس العربي » در تحليل اين خبر نوشت : سخنان « آموس » در حالي ايراد مي شود كه گروهي از كارشناسان نظامي آمريكا در اسرائيل بسر برده تا به مقامات اسرائيل توضيح دهند كه آمريكا هيچگاه تمايلي به حمله نظامي عليه ايران نداشته و اسرائيل نيز نبايد بدون هماهنگي با واشنگتن دست به كاري بزند كه منطقه را بيش از اين متشنج كند.

ژنرال « ري اوديرنو » فرمانده نيروهاي آمريكايي حاضر در عراق ادعا كرد ايران درصدد دخالت در انتخابات آتي عراق از طريق مهره هاي سياسي نزديك به خود در اين كشور است . به گزارش عصر ايران اين ژنرال آمريكايي كه كشورش متهم به حمايت از بعثي هاي عراقي براي بازگشت به قدرت است احمد چلبي و علي فيصل اللامي دو سياستمدار شيعه عراقي را متهم كرد كه بنا به درخواست ايران در تلاشند تا با ممانعت از حضور بعثي ها در انتخابات پارلماني آتي عراق نفوذ ايران بر عراق را همچنان برقرار نگاه دارند. چلبي و اللامي رئيس و دبير كميته عدالت و دادخواهي هستند كه كار اين كميته تصفيه عناصر بعثي از ساختار سياسي عراق است . اين كميته اخيرا صلاحيت بيش از 400 عنصر بعثي را براي حضور در انتخابات آتي پارلماني عراق را رد كرد و به نظر مي رسد انتقادات مقام هاي آمريكايي (از جو بايدن معاون رئيس جمهور آمريكا گرفته تا كريستوفر هيل سفير واشنگتن در بغداد) از اين دو بيشتر ريشه در تلاش آنها براي عمل به وظايف قانوني شان در تصفيه عناصر بعثي از حكومت عراق دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.